Az ügyintézési időpontok lefoglalására a NAV 22 központi ügyfélszolgálatán, a NAV honlap „Ügyfélszolgálatok”, „Kapcsolatfelvétel” és „Szolgáltatások” menüpontjai alatt, a leggyakrabban intézett ügytípusok esetében van lehetőség.
Ezek: adókártya és adóigazolás igénylése, illetőségigazolás kérése illetve ügyfélkapunyitás.
Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és
legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési
időpontot előjegyezni.
Az ügyfélnek először ki kell választania, hogy mely
ügyfélszolgálaton kíván ügyet intézni, majd meg kell adnia az intézendő ügy
típusát, ezt követően választhatja ki a számára kedvező szabad ügyintézési
időpontot.
Nemcsak saját ügyben van mód az előzetes időpontfoglalásra, a
meghatalmazottként, képviselőként eljárók is élhetnek ezzel a lehetőséggel. Ha
az időpontfoglalás során az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus
visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás részletes adatairól.
üdv,
Adotanacsado
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése